بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

مسئول عکس: مسئول مالی:
مسئول جی‌پی‌اس: مسئول امداد:
تعداد شرکت‌کنندگان: ۱۸
اسامی شرکت کنندگان: محمدجواد پرهیزکار – زهرا اکرم زاده – احسان لاری – عباس عبادی – پویا خاندل – سید امیرمحمود وحدت – امیر نادریان – مجتبی حاجی میری – زهرا مرادی – پویا محمدی – پیام صادقی – محمد مهدی وهابی – زهرا حبیبی – سید هاشم هاشمی نیا – محمد صادق بهادری – علی عباسی – مریم مشرفی زاده
بخش دوم: زمان‌بندی برنامه
مدت‌زمان پیمایش شده: ۷:۳۰ ساعت نوع مسیر: مسیر صعود در ابتدا یک مسیر مالرو و پس از آن در قسمت یال کوه تا قله برفی و نیازمند برفکوبی بود
شمار و محل چشمه‌های موجود در مسیر:
وضعیت آب‌وهوا:  ابری وضعیت دمای هوا:  سرد
بخش سوم: مشخصات تکمیلی
موقعیت گیتایی (جغرافیایی): قله بزم چال از سمت شمال به جاده هراز و شهر پلور و از سمت غرب نیز به جاده هراز و پس از آن به روستای ساه چال و از سمت شرق به وسیله خط الرائسی طولانی در نهایت به شهر امین آباد و سلمان منتهی میشود و از سمت جنوب به امامزاده هاشم منتهی میشود.
پوشش گیاهی:
گوناگونی جانوری:
وجه‌تسمیه‌ی نام قله: ؟
فصل‌های صعود و بهترین فصل صعود: در تمام فصل‌ها قابل صعود است.
نکات آموزش داده‌شده در برنامه:
آنتن دهی گوشی: در ابتدای مسیر و تقریبا در انتهای مسیر پس از ارتفاع ۲۸۰۰
محل‌های مناسب برای شبمانی:
چهارخانه‌ی زمان‌بندی:
ساعت مکان توضیحات
۷:۵۷ پای صعود(بزم چال) شروع حرکت
۸:۵۰ ابتدای مسیر جمع بندی کوتاه (ضد آفتاب و …) توقف ۵ دقیقه ای.
۹:۴۰ ابتدای یال
۱۰:۲۱ میانه مسیر به همراه برفکوبی سنگین
۱۲:۲۱ پایان مسیر استراحت ۲۰ دقیقه ای
قله بزم چال!
۱۳:۰۳ شروع فرود
۱۴:۲۰ میانه مسیر مکان مناسب برای سر خوردن
۱۵:۴۱ پایان پیمایش

در ساعت ۵:۱۰ دقیقه از جلوی درب ولیعصر دانشگاه امیرکبیر به مقصد پای قله بزم چال با مینی بوس آقای باقری حرکت کردیم .

در میانه مسیر برای نماز صبح توقف کردیم و پس از آن صبحانه را در مینی بوس صرف کردیم.

ساعت ۷:۴۰ به محل مورد نظر رسیدیم و پس از یک جمع بندی کلی ( شامل چک تجهیزات و پوشیدن گتر ها و … ) و یک گرم کردن ۱۰ دقیقه ای و معارفه در ساعت ۷:۵۷ دقیقه در پای قله آماده حرکت شدیم.

جمع بندی و آمادگی در پای قله

گروه حرکت خود را در ساعت ۷:۵۸ دقیقه شروع کرد و پس از حدود ۵۰ دقیقه در ابتدای مسیر برای یک استراحت کوتاه و زدن ضد آفتاب به مدت تقریبا ۱۰ دقیقه یک توقف کوتاه داشتیم .

توقفی کوتاه در ابتدای مسیر

سپس در ساعت ۸:۵۷ دقیقه شروع به حرکت برای ادامه مسیر کردیم

در این زمان کم کم شاهد مسیر برفی بودیم ولی با توجه به عریض بودن نسبی مسیر مشکلی در پیمایش آن حس نمیشد .

در حوالی ساعت ۹:۴۰ دقیقه به ابتدای یال کوه رسیدیم و ادامه پیمایش به قله را از روی یال ادامه دادیم.

ورود به یال

در حوالی ساعت ۱۰:۲۰ به میانه یال رسیده بودیم در این قسمت ارتفاع برف نسبتا زیاد شده بود و به همین دلیل ادامه مسیر با برف کوبی همراه شده و کمی چالش برانگیز شده بود ولی با توجه به مسیر انتخابی مشکل جدی گروه را تحدید نمی کرد .

میانه مسیر به همراه برفکوبی

در حوالی ساعت ۱۲:۲۰ بود که به تصمیم سرپرست برنامه توقف کرده و پس از بررسی هایی که انجام شد  به دلیل شرایط بد جوی تصمیم بر آن شد که ادامه صعود ریسکی بوده و بنابراین در همان جا توقف کرده و پایان مسیر اعلام شد .

پایان صعود

در میانه مسیر برگشت به صلاحدید سرپرست گروه مسیر هایی برای سر خوردن از کوه انتخاب شد

که بسیار حال داد (!) و لحظات بسیار خاطره انگیزی را برای اعضای گروه رقم زد.

و پس از آن نیز یک برنامه برف بازی اجرا شد  و در نهایت مسیر برگشت را ادامه داده تا به پای قله رسیدیم .

پس از یک توقف تقریبا ۴۰ دقیقه ای در پای قله و جمع شدن همه اعضای گروه آماده برگشت به تهران شدیم .

در مسیر برگشت در امامزاده هاشم توقف کرده  و سرپرست اعضای گروه را آش مهمون کرد (دمش گرم!) و پس از آن به سمت تهران راهی شدیم .