بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

مسئول عکس: مسئول مالی: بهار آدینه
مسئول جی‌پی‌اس: مسئول محیط‌زیست:
تعداد شرکت‌کنندگان: ۲۶
اسامی شرکت کنندگان: محمدرضا صابری، حمید توسلی، مهسا گودرزی، امیرحسین نادرپور، پیمان حکیمی، ستاره توحیدی، امین نورمحمدی، سحر سعیدی، نیوشا نوری شیرازی، سرود ذاکرحسینی، سید محمد ابراهیم کشاورز، امیررضا دقیقی، محمد شاه کرم، آزاد میرزایی، نوید، مریم احمدی، بهار آدینه، عاطفه قاسمنیا، سمیرا مقصودلو، حمید ژرفی، محسن گچکوب، محمد زارع، علیرضا نوید اصل، حمیدرضا حدیدی
بخش دوم: ترابری
نوع دوم: برنامه‌هایی که با وسیله نقلیه عمومی طی می‌شود
نحوه دسترسی به منطقه
محل قرار بلوار کشاورز بود، بعد از جمع شدن همسفران از تهران به سمت استان چهارمحال بختیاری و شهر لردگان حرکت کردیم. و بعد از حدود ۱۰ ساعت به شهر لردگان رسیدیم
مشخصات مسیر رفت مشخصات مسیر برگشت
پوشش گیاهی:
گوناگونی جانوری:
وجه‌تسمیه‌ی نام قله:
فصل‌های صعود و بهترین فصل صعود: در تمام فصل‌ها قابل صعود است اخر زمستان و ابتدای بهار بهترین زمان است.بعد از ان گرم خواهد شد.
نکات آموزش داده‌شده در برنامه: نحوه ی قایق سواری در موج های خروشان
آنتن دهی گوشی:
محل‌های مناسب برای شبمانی:
بخش پنجم: توضیحات برنامه
  توضيحات برنامه(به طور مثال برای برنامه دارآباد به کلکچال)

این برنامه با عنوان برنامه رفتینگ و همراهی ۲۶ نفر از اعضای گروه کوهنوردی کوهساران در تاریخ ۸ شهریور ماه در ساعت ۱۰ شب آغاز شد.

تیم بعد از طی مسافتی حدود ۷۰۰ کیلومتر با اتوبوس به استان چهارمحال و بختیاری رسیدند. در روز اول، برنامه بازدید از آبشار آتشگاه را داشتیم. آبشار آتشگاه متشکل از حدود ۷ آبشار بسیار زیبا و پشت سر هم می باشد که در روستای آتشگاه واقع شده است. در ابتدای مسیر بازدید از آبشار جلسه معارفه همراهان برگزار شد و سپس صبحانه ای به صورت گروهی صرف شد.

بعد از بازدید از آبشار به شهر لردگان رفته و از چشمه های طبیعی موجود در شهر دیدن کردیم. سپس به سمت خانه ی روستایی که هماهنگ شده رفتیم. در اینجا با همکاری تمام اعضای تیم شام گروهی درست کرده و بعد از صرف شام تیم مشغول استراحت شد.

روز جمعه ساعت ۶ و نیم صبح همه ی اعضای تیم بیدار شده و بعد از صرف صبحانه از چشمه های گوگرد و پل معلق واقع در روستای الونی بازدید کرده و سپس جهت اجرای برنامه رفتینگ به سمت رود ارمند حرکت کردند.

بعد از ارائه ی آموزش های لازم توسط مربیان این رشته، نفرات تیم به گروه های ۸ الی ۹ نفره تقسیم شده و در قایق های مخصوص قرار گرفتند.

در طول برنامه رفتینگ برنامه هایی همچون فیلیپ کردن قایق، واتر جامپ، دایو، شنا و  … اجرا شد.

در نهایت برنامه رفتینگ در ساعت حدود ۱۵:۳۰ تمام شده و در انتهای مسیر تیم جهت صرف ناهار در کنار رودخانه مستقر شدند.

بعد از صرف ناهار تیم آماده ی برگشت به تهران شد و حدود ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ شهریور ماه به تهران بازگشتیم