بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

منطقه ی برنامه: رودبار قصران

بلندی بالاترین محل در برنامه: ۳۶۸۰

تاریخ برنامه: ۱ تیر ۱۳۹۷

قرار ساعت ۵صبح در تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگمهر بود. ساعت ۱:۰۳به روستای گرمابدر رسیدیم و با عبور از گیت محیط بانی به مسیر ادامه دادیم تا جایی که جاده برای عبور ماشین مناسب نبود و در این نقطه از ماشین پیاده شدیم. در ساعت ۶:۲۳در ابتدای مسیر صعود قرار گرفتیم و به انجام نرمش و معارفه و ارائه مطالب آموزشی توسط سرپرست فنی پرداخته شد. در ساعت ۶::۳حرکت
به سمت قله آغاز شد. در ساعت ۳:۰۳برای صرف صبحانه توقف گردیم. مدت ۲۳دقیقه برای صرف صبحانه در نظر گرفته شده بود و در ساعت ۳:۵۳دوباره حرکت به سمت قله را آغاز کردیم و بدون توقف تا ساعت ۱۲ظهر که به قله کاسونک رسیدیم به حرکت ادامه دادیم. به مدت نیم ساعت در قله کاسونک استراحت کردیم و سپس تصمیم به ادامه برنامه به سمت قله شیورکش در غرب قله کاسونک قرار داشت گرفته شد. به این منظور گروه به دو بخش تقسیم شد که یکی از افراد گروه به علت آسیب دیدگی جزئی قادر به ادامه برنامه به سمت قله شیورکش نبود و به تصمیم سرپرست در همان محل قله کاسونک باقی ماند. در ساعت ۱۲:۰۳دقیقه به سمت شیورکش حرکت آغاز شده و مسیر پیموده شده به صورت تیغه ای و دارای دست به سنگ متوسط بود و پیمایش مسیر به مدت ۱ساعت به طول انجامید و در ساعت ۱۰:۰۳به محل قله شیورکش رسیدیم. مدت نیم ساعت استراحت در این قله هم منظور شد که عکس های بسیار زیبایی گرفته شد. در مسیر تعدادی گراز مشاهده شدند که با مشاهده گروه پا به فرار گذاشتند. در ساعت ۱۴ به سمت قله کاسونک حرکت کردیم و در ساعت ۱۵به محل قله رسیدیم و گروه دوباره جمع شد. با ۱۵دقیقه استراحت به
سمت پایین حرکت کردیم و فرود را آغاز کردیم. بعد از یک ساعت پیمایش برای صرف ناهار در پایان شیب تند نزدیک قله توقف کردیم و از ساعت ۱۸:۱۳الی ۱۱برای ناهار و نماز و استراحت توقف کردیم. در این زمان باد بسیار شدیدی شروع به وزیدن کرد. در مسیر بازگشت توقف کوتاهی در کنار چشمه احتمالا فصلی در مسیر جاده خاکی داشتیم و در ساعت ۱۳:۱۳به محل قرار با ماشین
رسیدیم که در آنجا از ماشین پیاده شده بودیم. پس از سوار شدن به مینی بوس به سمت تهران حرکت کردیم و در ساعت ۲۴ به محل درب ولیعصر دانشگاه رسیدیم.

با تشکر ازهمه دوستانی که در برنامه با سرپرست همکاری و همیاری لازم را مبذول فرمودند….

احسان لاری
۸/۴/۹۷ (تاریخ تنظیم گزارش)