بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

مسئول جی‌پی‌اس: امید الهی مسئول محیط‌زیست:
مسئول امداد:
تعداد شرکت‌کنندگان: ۲۶
اسامی شرکت کنندگان: مجتبی حاجی میری، احسان لاری ، حمید آبیار،حسین جعفری، علی امیرنصر، فرزاد معزی نیا، رحمت امامی، مهدی غلامی، سینا صالحی، آرش فرح دل، عباس عسکرزاده، علی زمانی، فاطمه نژادیان، مهدی گندم زاده، محمد جواد نیک فرجام، زهرا، درویشوند، پریسا قانونی، محمد کریمی، سپهرهشترودی، محمدرضا مومنی، زهرا اکرم زاده، مسلم گرجی، محمد مطلّبی، محمدحسین تمنائی فر ، امید الهی، عارفه کریمی
بخش دوم: ترابری

موقعیت گیتایی (جغرافیایی):
بخش پنجم: توضیحات برنامه
  توضيحات برنامه

این برنامه که پیش برنامه اصلی دماوند بود. ما در ساعت ۶٫۴۵ پس از جمع شدن بچه ها و کمی گرم کردن  به سمت پناهگاه شیرپلا راه افتادیم. هدف ما در این برنامه انتخاب نهایی بچه ها برای صعود به قله دماوند بود، به همین دلیل به بچه ها گفته بودیم که همه با کوله کامل و سنگین بیایند. در این برنامه جلودار ما آقای محمد کریمی بود. من به جلودار گفته بودم که کمی سریعتر از سرعت معمول صعود کند تا ما بتوانیم توان بچه ها بسنجیم. به خاطر همین سرعت و کوله های سنگین چند تن از بچه ها نتوانستن ادامه دهند و تا پناهگاه بیایند و ما برای اینکه سرعت تیم کم نشود و بقیه افراد خود را پشت سر آن افراد ضعیف مخفی نکنند آن دسته از بچه ها را به سمت پایین برگرداندیم (۲ نفر). ما در نهایت پس از یک استراحت ۱۰ دقیقه در مسیر در ساعت ۸٫۴۵ به پناهگاه شیرگلا رسیدیم. و پس از نیم ساعت استراحت و خوردن صبحانه دوباره سریع راه افتادیم و به سمت پناهگاه امیری رفتیم.

همه اعضای تیم در ساعت ۱۱ به پناهگاه امیری رسیدن و من پس از ۱۰ دقیقه استراحت به بچه ها گفتیم که هر کس باید با حداکثر سرعت و توان خودش به سمت قله برود تا بتوانیم معیار دیگری از بچه ها در انتخاب خود داشته باشیم. بچه های تیم بین ساعت ۱۳ الی ۱۴ یک یک به قله توچال رسیدن در ضمن زمان صعود بچه ها و میزان سنگینی کوله آنها توسط سینا صالحی ثبت می شد. و من خودم که آخر از همه می آمدم در نهایت در ساعت ۱۳٫۵۳ به قله رسیدم. پس از این که همه به قله رسیدیم ابتدا به مدت ۲۰ دقیقه سرد کردیم. و به بچه ها گفتیم که همه سریع چادر خود را برپا کنند. پس از برپایی چادر و خوردن نهار ما از ساعت ۱۶ الی ۱۸ یک سری از کلاس های آموزشی و توجیهی داشتیم که برگزار کردیم و تمامی نکت لازم برای صعود را به بچه ها گفتیم (فیلم مربوط به آموزش ها نیز ثبت شده است.)

آموزش های داده شده به بچه ها در قله:

۱-     آموزش تغذیه، نحوه نوشیدن آب و ریزه خواری توسط محمد کریمی

۲-     آموزش فیزیولوژی اتفاع و ارتفاع زدگی توسط سینا صالحی

۳-     آموزش کوله چینی توسط احسان لاری

۴-     آموزش قوانین کوهنوردی، پوشاک و … توسط مجتبی حاجی میری

پس از تمام شدن آموزش ها و گفتن تمام نکات ضروری به بچه ها من به همراه چند تن از بچه ها به سمت ایستگاه ۷ رفتم آب بیارم ( در ایستگاه ۷ چند طرف آب گذاشته بودند تا کوهنوردان بتوانند از آنجا آب بردارند.). در نهایت ما ساعت ۲۲ خوابیدیم (هوا خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم.). صبح روز جمعه پس از گرم کردن در نهایت در ساعت ۸٫۰۰ راهی پایی شدیم و در نهایت در ساعت ۱۲٫۳۰ به مجسمه کوهنورد دربند رسیدیم. و در نهایت سرد کردیم و راهی خانه های خود شدیم.