بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

۱۱:۱۰ قله ی کماچال صعود
۱۲:۲۰-۱۵:۳۰ ایستگاه ۵ برگزاری مراسم تولد گروه
۱۸:۱۵ کوهپایه صعود

گروه قرار بود ساعت ۷ از پارکینگ توچال حرکت کند و با توجه به تاخیر بچه ها بعد از گرم کردن ساعت ۷:۳۰ حرکت کردیم

بعد از ۲۰ دقیقه به ایستگاه ۱ رسیدیم و بعد از ۵ دقیقه استراحت به حرکت خودمان ادامه دادیم .

یکی از بچه ها (فاطمه صادقی) با دایی اش قرار گذاشته بود تا کیک تولد گروه را ازش تحویل بگیردتا ساعت ۱ به ایستگاه ۵ بفرستد و به دستمان برساند به همین علت یک توقف خیلی کوتاه روبروی بستنی فروشی پاک داشتیم.(۸:۲۰)

بعد از آن یک توقف دیگر جلو تلستیژ داشتیم

( از ایستگاه ۱ تا تلستیژ شیب زیاده است و بچه ها زود خسته می شدند)

به حرکت خودمان ادامه دادیم و ساعت ۹:۲۰ به ایستگاه ۳ رسیدیم .

آنجا صبحانه خوردیم و قرار بر این شد که ساعت ۹:۵۰ حرکت کنیم . به علت اینکه چند تا از بچه ها کفش مناسب نداشتند و یا اینکه احتمال می دادیم که کم می آورند به آنها گفتیم که با تله کابین خودشان را به ایستگاه ۵ برسانند(حدود ۶ نفر )

گروه با سرعت بیشتری به حرکت خودش ادامه داد و با توجه به اینکه زمان اضافه داشتیم در مسیر به قله کماچال هم صعود کردند(۱۱:۱۰) . بعد از قله باد شدید شد و برف هم بیشتر شد و یکی از بچه ها به علت اینکه قبلا چشمانش ضعیف شده بود، چشمانش شروع به اشک‌ ریختن کرد و برای همین عینک آفتابی بهش دادیم.

ساعت ۱۲:۲۰ به ایستگاه ۵ رسیدیم و تا ۳:۳۰ به برگزاری مراسم پرداختیم(کیک و غذا و سرپرست چالون و.)

بعد از اون خیلی از اعضای گروه می خواستند که با تله کابین به پایین برگردند و حدود ۱۲ نفر از بچه ها هم می خواستند که پیاده به پایین بیایند. تصمیم بر این شد که این ۱۲ نفر از مسیر اوسون به دربند به سمت پایین بیایند (به علت کوتاه تر بودن مسیر)

بعضی جاها باد شدید بود و خیلی راحت نمی شد جلو را دید و بعد از کم شدن ارتفاع مسیر خیلی بهتر شد.

ساعت ۶:۱۵ بود که گروه به دربند رسید و بعد از سرد کردن برنامه خاتمه یافت .