بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

گزارش پیمایش جنگل اوریم

بخش نخست: اطلاعات کلی برنامه
عنوان برنامه: پیمایش جنگل اوریم و صعود به قله ی اوریم نوع برنامه: پیمایش جنگل و کوه پیمایی
سطح برنامه: متوسط سطح فنی برنامه: غیر فنی
مسئول کمک های اولیه فاطمه نژادیان
تعداد شرکت‌کنندگان: ۱۰ تن
مشخصات تکمیلی

جان‌پناه شروین یا پناهگاه شروین، یکی از پناهگاه‌های کوهنوردی در شمال تهران است که در دامنه توچال و در ارتفاع ۲۴۵۰ متری قرار گرفته‌است

·       در برخی مناطق انتن دهی نداشتیم
۱۷:۱۵ کوهپایه رسیدن به مینی بوس
۱۸:۳۰ در جاده ی برگشت آش
۲۱:۴۰ در سعید اتمام برنامه

ساعت ۴:۱۴ صبح جمع ، پس از این که همه ی بچه ها در مکان مقرر شده جمع گردیند سفر یک روزه ی خود را به همراه آقای باقری راننده ی شوخ و سرزنده ی کوهساران، به سمت روستای اوریم در کوهستانهای سوادکوه آغاز کردیم.

ساعت ۵:۲۳  برای اقامه ی نماز در یکی از مساجد بین راه توقف کردیم و ساعت ۷:۱۵ در مسیر حرکت و در اتوبوس به صرف صبحانه پرداختیم.

پس از پیمودن یک مسیر ۵/۴ ساعته سرانجام در ساعت ۸:۴۵  به روستای او.ریم رسیدیم.

پس از ۱۵ دقیقه پیاده روی در مکانی برای گرم کردن گرد هم آمدیم و پس از آن پیمایش خود را آغاز نمودیم.

از مسیر جنگلی و پوشیده از برگ و مملو از رنگهای پاییزی گذر کرده پس از یک توقف ۱۵ دقیقه ای برای استراحت در ساعت ۱۱:۵۰ به امامزاده جمال الدین و جلال الدین رسیدیم .

در این مکان توقفی نیم ساعته برای استراحت و اقامه ی نماز داشتیم . پس از آن ب سمت مقصد برنامه رهسپار شدیم.

ساعت ۱۴:۲۰ به مقصد مقرر شده رسیدیم . و در آن مکان برای صرف ناهار و گرفتن عکس دست جمعی توقف کردیم.

با توجه به شرایط آب و هوایی و ابری بودن هوا و بارش های سبک و پاییزی در آن مکان به تماشای پدیده ی رنگین کمان نشستیم.

در مسیر برگشت ، تقریبا ۴۰ دقیقه مانده به چایان مسیر شاهد پیشروی یک مه غلیط به سمت مسیر حرکتمان شدیم ، از این رو در آن مکان توقف کردیم و از ابر و مه غلیطی که اطرافمان را پوشانده بود لذت بردیم .

در این که توقف ۲۰ دقیقه ای ناگزیر به مصاحبت و همراهی یک سگ وفادار اما بسیار گرسنه گشتیم که تا پایان مسیر و در حین سوار شدن

به مینی بوس نیز همراهی مان کرد.

و در نهایت این پیمایش در ساعت ۱۷:۱۵ به پایان رسید و به همراه آقای باقری از روستای اوریم خارج شدم.

در مسیر بازگشت در ساعت۱۸:۳۰ توقف نمودیم و دور هم آش رشته خوردیم که بخشی از هزینه ی آن شرینی دو نفر از بچه ها(فازمه صادقی و مریم ذاکری ) برای خرید کفش شان بود.

بالاخره سفر پرخاطره و دلنشین خود را در ساعت ۲۱:۴۰  و توقف در کنار در سعید دانشگاه به پایان رساندیم.