بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

گزارش برنامه پیمایش هرانده به غاربورنیک

بخش نخست: اطلاعات کلی برنامه
عنوان برنامه: پیمایش هرانده به غاربورنیک نوع برنامه: کوه پیمایی
سطح برنامه: ساده + سطح فنی برنامه: غیر فنی
منطقه‌ی برنامه: غاربورنیک واقع در روستای هرانده در فیروزکوه اختلاف ارتفاع غار ازدشت ۱۰۰متر
تاریخ برنامه: جمعه ۵بهمن ۱۳۹۷ شمار روز برنامه: ۱

۴ نزدیک به روستا سرد کردن
۴:۳۰ درمینی بوس حرکت به سمت تهران
۲۰:۳۰ تهران انمام برنامه

صبح ساعت ۹:۳۰ از روستای هرانده پیمایش خود را آغاز نمودیم . در ابتدای مسیر حدودا ساعت ۱۰ معارفه انجام شد و نرمش های لازم درفضای مناسبی ، طبق توضیحات مربی و توسط او انجام دادیم و صبحانه را همانجا صرف کردیم. حدود ۲۰ دقیقه جهت صرف صبحانه توقف داشتیم. سپس پیمایش را به مقصد غاربورنیک ادامه دادیم. در طی مسیر به سمت غاربورنیک سرپرست نحوه کوهپیمایی و گام برداشتن صحیح  در مسیر کوه،  ورزشهای لازم جهت قوی تر شدن ماهیچه ها برای کوه پیمایی آسانتر و همچنین جلوگیری از آسیب های طولانی مدت کوهنوردان ارائه دادند. همچنین تفاوت های نحوه گام برداشتن در هنگام صعود و پایین آمدن جهت آسیب کمتر به زانوها را کاملا توضیح دادند. در ساعت ۱۱:۲۰ به دامنه کوه منتهی به غاررسیدیم. .در همان مکان جهت استراحتی کوتاه توقف کردیم. سپس پس از۱۰ دقیقه در ساعت۱۱:۳۰ کوه پیمایی را به مقصدغاربورنیک ادامه دادیم. در ساعت ۱۲:۱۰به دهانه غاررسیدیم. در کنار دهانه برای استراحت و خوردن ناهار و تنقلات توقف کردیم. ساعت ۱۲:۴۵به داخل غار رفتیم و پس از۱۰ دقیقه پیشروی به سمت دهانه بازگشتیم.ساغت۱:۳۰ آماده حرکت به سمت پایین شدیم.در ساعت۲:۱۰به دامنه کوه رسیدیم وبعداز استراحتی کوتاه به راه خود به سمت روستای هرانده ادامه دادیم. ساعت حدودا۴ ورزشهای لازم جهت سرد کردن و بخصوص ورزشهای کششی را توسط یکی از افراد گروه انجام دادیم. در ساعت ۴:۱۵به روستای هرانده و مکان مینی بوس رسیدیم وبه سمت تهران به راه افتادیم در بین راه آش محلی وبستنی میل کردیم .با توجه به ترافیک حدود ساعت۲۰:۳۰ به تهران رسیدیم وبرنامه به اتمام رسید.

لازم است اضافه نماییم که در این پیمایش اشخاص با توجه به سرعت هربار به صورت گردشی و طبق نظر سرپرست به عنوان جلودار و عقبدار تعیین می شدند و مسئول کمک های اولیه هم از ابتدا مشخص بود که در این برنامه از کمک های آنها استفاده نشد.