بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

میدان درکه ساعت آغاز برنامه: ساعت ۶:۳۰ صبح
احسان صادقی حریری رایانامه: Esh363@gmail.com

توضیحاتی درباره مسیر پیمایش:

در ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۳ فروردین با اندکی تاخیر همه گروه در محل میدان درکه حاضر شدند. خورشید طلوع کرده بود و هوا خنک و پر از انرژی بود. همه بچه‌ها پرانرژی و آماده بودند و شادمان از این‌که یک تجربه خاطره‌انگیز در انتظار آن‌ها بود. پیمایش خود را از میدان درکه آغاز نمودیم. از ابتدای مسیر تا پناهگاه، صدای پرهیاهوی رودخانه که در پی بارش‌های شدید، پرآب شده بود، کوهپیمایی در این مسیر را بسیار لذت‌بخش کرده بود. اوایل مسیر باتوجه به ترافیک معمول جمعه‌ها، پر تردد بود و و از سرعت تیم کاسته بود. پس از گذر از کنار مغازه‌ها حدود ساعت ۷:۱۵ به جایی مسطح جهت نرمش و تمرینات کششی رسیدیم که طبق توضیحات مربی انجام دادیم. در همان جا معارفه نیز برگزار شد. در ساعت ۸ حدود ۱۵دقیقه در یکی از کافه‌ها جهت صرف چایی و کمی خوراکی توقف داشتیم. سرپرست توضیحاتی درباره کفش مناسب کوهنوردی ارائه دادند. در ساعت ۹ به چشمه رسیدیم و از آب نوشین و گوارای کوهستان بهره‌مند شدیم. پس از کمی استراحت در کنار چشمه پیمایش را به سمت پناهگاه ادامه دادیم. در طی مسیر سرپرست نکاتی پیرامون نحوه کوهپیمایی و گام برداشتن صحیح  در مسیر کوه و جلوگیری از آسیب‌های طولانی مدت کوهنوردان ارائه دادند. همچنین تفاوت های نحوه گام برداشتن در هنگام صعود و پایین آمدن جهت آسیب کمتر به زانوها را کاملا توضیح دادند. در ساعت ۱۱ به پناهگاه رسیدیم. مدتی استراحت کرده و از خوراکی‌های موجود در رستوران پناهگاه نیز بهره‌مند شدیم. همچنین به معرفی منطقه و کوه‌های اطراف پرداخته شد. پس از اتمام استراحت ساعت ۱۲ از پناهگاه به سمت میدان درکه به راه افتادیم. ساعت ۴ به میدان رسیدیم و ورزشهای لازم جهت سرد کردن و به‌خصوص ورزش‌های کششی را توسط سرپرست گروه انجام دادیم. برنامه را با آروزی دیدار مجدد و با موفقیت به اتمام رساندیم.

لازم است اضافه نمائیم که در این پیمایش اشخاص با توجه به سرعت هربار به صورت گردشی و طبق نظر سرپرست به عنوان سرقدم و ته‌قدم تعیین می‌شدند.