بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

۱۳:۰۰ نزدیکی قله صعود و بازگشت
۱۵:۰۰ رسیدن به دشت هویج ملحق شدن گروه دوم به تیم
۱۷:۴۵ رسیدن به مینی بوس اتمام برنامه

ساعت ۵:۲۵ از تقاطع بزرگمهر ولیعصر با ۲۵ دقیقه تاخیر بعلت دیر رسیدن چند نفر از همنوردان حرکت خود را آغاز کردیم. ساعت ۶:۳۰ در مسیر حرکت نرسیده به لواسانات برای اقامه ی نماز توقف کردیم و مجددا حدود یک ربع بعد به حرکتمان ادامه دادیم.

به علت عقب افتادن از زمان بندی برنامه صبحانه در مینی بوس صرف شد.

ساعت ۷:۱۰ به پای صعود واقع در روستای افجه به ارتفاع ۱۹۰۰ متری رسیدیم و به گرم کردن و معارفه پرداختیم.پس از حدود یک ساعت پیاده روی به دوراهی دشت هویج و مسیر غربی صعود به قله رسیدیم و در این مکان با توجه به تجهیزات و تجربه ی کوهنوردی افراد گروه به دو دسته تقسیم شده و بنا بر این شد که یکی از این دو گروه  از سمت دشت هویج پیمایشی  به سمت قله داشته باشند و گروه دیگر از مسیر برف کوبی شده ی غربی از روی یال به سمت قله حرکت کردند. چون مسیر ابتدایی ای که برای صعود در نظر گرفته شده بود برف کوبی نشده بود و باعث کاهش سرعت گروه میشد مسیر برف کوبی شده ی مذکور را انتخاب کردیم. دمای حسی در طول مسیر به منفی ۲۰ سانتی گراد میرسید و وزش باد شدید و بارش برف در ۱۰۰ متری قله شرایط صعود را سخت و تا حدودی خطرناک میکرد.بنابراین در ساعت حدود۱۳ با وجود مه شدید تصمیم به بازگشت گرفتیم. مسر بازگشت را به سمت دشت هویج پیش گرفتیم تا گروه دوم را که در حال برگشت از مسیر خود بودن را در دشت هویج ملاقات کنیم. ساعت حدود۱۵ به دشت هویج رسیدیم و توقفی کوتاه برای صرف ناهار و نماز داشتیم . سپس مجددا به سمت پای صعود حرکت کردیم و در ساعت ۱۷:۴۵ به مینی بوس که در روستای افجه منتطرمان بود رسیدیم. همگی سوار مینی بوس شده و ساعت ۱۹ به تهران رسیدیم.