بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم

مسئول GPS : رامین آشتیانی

هزينه برنامه براي هر نفر : ۵۰۰۰ تومان

توضيحات برنامه:

قرار ساعت ۱۲:۳۰ دم در رشت بود که تا ۱:۳۰بچه ها جمع شدند و با مینی بوس حرکت کردیم. بعد از حدود یکساعت و نیم به روستای زیبای لالون رسیدیم و در ساعت ۱۵:۱۵ شروع به حرکت کردیم. بعد از کمی راهپیمایی به تنگ لالون رسیدیم که تنگه ایست محصور در میان دیواره های سنگی و پرابهت.در اینجا باید به تناوب چند بار از رودخانه عبور می کردیم. چند نفر از بچه ها سعی کردند با استفاده از سنگ های داخل رودخانه از رودخانه عبور کنند. اما فایده ای نداشت و بلاخره خیس شدند…بلاخره تصمیم بر این شد که بقیه کفش ها را در آوریم و با خیال راحت از رودخانه عبور کنیم .بعد از ساعتی راهپیمیایی در شیبی نسبتاً ملایم به کنار چشمه تلخ آب رسیدیم که رنگ قرمز دهانه آن نشان از گوگردی بودن آن دارد.کنار چشمه استراحت کوتاهی کردیم و از شیب سمت چپ چشمه بالا رفته و در امتداد مسیر ادامه دادیم.حدود ساعت ۶:۳۰ به کنار آبشار رسیدیم و از کنار آن ارتفاع گرفته و به یک گوسفندسرا رسیدیم. تصمیم بر آن شد که در  همان جا چادر ها را بر پا کنیم و شب را در آن جا سپری کنیم. پس از برپایی چادر ها مقداری تنقلات و غذا خوردیم و حدود ساعت ۹ خوابیدیم…صبح روز بعد ساعت ۶ بیدار شدیم و ساعت ۶:۳۰ شروع به حرکت کردیم. مسیر از اینجا به بعد با شیب تندی همراه بود و در برخی جاها، مسیر شن اسکی می شد.شیب تند مسیر باعث شد از سرعتمان کاسته شود و حرکت کندتر صورت گیرد.نزدیک ساعت ۹ به گردنه وزراب رسیدیم و استراحت کوتاهی کردیم و کمی میوه و تنقلات خوردیم .یکی از بچه ها به علت خستگی و ارتفاع زدگی از ادامه دادن به مسیر منصرف شد ودر گردنه ماند تا ما برگردیم.ساعت ۹:۲۰ به مسیر ادامه دادیم وبعد از کمی بالا آمدن،از مسیر سمت راست که پاکوبی مشخص است برج و ژاندارک را تراورس کرده و روی یال خلنو قرار گرفتیم و از آنجا به سمت قله صعود کردیم و بلاخره حدود ساعت ۱۰:۴۵ به قله خلنو رسیدیم.در قله مناظر زیبای قلل دماوند و علم کوه و آزادکوه و…قابل رؤیت بود.حدود ۴۵ دقیقه توقف کردیم .تعدادی عکس و فیلم گرفتیم وسرود ملی را با هم خواندیم .ساعت ۱۱:۳۰ همگی از مسیر شن اسکی زیر قله راه برگشت را در پیش گرفتیم. حدود ساعت ۱ به گردنه رسیدیم و پس ازاستراحت به همراه آن یک نفر مسیر را به طرف آبشار  ادامه دادیم.ساعت     ۳۰: ۱۴به آبشار رسیدیم و قرار بر این شد که تا ساعت ۱۶:۳۰ چادر ها را جمع کرده،ناهار بخوریم و نماز بخوانیم. ساعت ۵ به سمت روستای لالون حرکت کردیم.بچه ها در هنگام عبور از رودخانه مقداری آب تنی و تفریح کردند.بلاخره ساعت ۶:۳۰ در روستای لالون سوار مینی بوس شدیم وبه سمت تهران رهسپار شدیم.در مینی بوس جلسه انتقادات و پیشنهادات برگزار شد.به علت ترافیک حدود ساعت ۹ به تهران رسیدیم.هرکس محل خانه اش به مسیر می خورد، خداحافظی می کرد واز مینی بوس پیاده می شد،مابقیه بچه ها هم دم در رشت از مینی بوس پیاده شدند و از هم خداحافظی کردتدو به این ترتیب برنامه به پایان رسید.

با تشکر از رامین آشتیانی ،مرجان بختیاری نژاد،وحید همتی وهمه دوستانی که در برنامه با سرپرست همکاری و همیاری لازم را مبذول فرمودند….