بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

برنامه سال های ۸۴ و ۸۳ در یک نگاه به کوشش مهدي محقق حضرتي

برنامه سرپرست زمان برگزاری برنامه  نام شرکت کنندگان تعداد شرکت کننده توضیحات
تنگه واشی مصطفی پاینده ۵/۴/۱۳۸۳ مهدي محقق حضرتي، علیرضا مسجدیان، سعید میرزایی زاده، محمد مظاهری، سینا جوربندیان و … ۵۲ اولین برنامه مهدي محقق حضرتي با گروه کوهنوردی.
توچال پوریا فروغی ۱۲/۴/۱۳۸۳ پوریا فروغی، علی قمصری، صباح نوبختی، علیرضا شهابی، علیرضا مسجدیان، مهدی بهرامی، رضا سپاهی، سعید میرزایی زاده، عبدالقیوم تاتار، مصطفی پاینده، آی هان رهبر سعادت. ۱۵ پدرم در اومد. ۲٫۵ قله بودیم. حال علیرضا بد شد برگشت. اولین قله زندگی.
سبلان رضا گلی پور ۱۷و۱۸و۱۹/۴/۱۳۸۳ زیاد بودیم ۳۰ خیلی خوب. راحت تر از توچال. رو قله سر درد گرفتم.
علم کوه سارا عصاره ۱و۲/۵/۱۳۸۳ زیاد بودیم ۲۵ ضجر آور ترین برنامه زندگی. به جای ۹ شب ۲ صبح رسیدیم. اولین کوله پشتی سنگین زندگی را انداختم. دو بار در یخچال ها لیز خوردم، علی غلام گرفت. ناهار ۱۰٫۵ شب.
توچال ۹/۵/۱۳۸۳ مهدي محقق حضرتي و علیرضا مسجدیان ۲ عالی بود. ۲:۱۵ تا شیرپلا. ۱:۴۰ تا سنگ سیاه. ۱:۲۰ تا قله.
توچال شهرستانک مهدی بهرامی ۱۵و۱۶/۵/۱۳۸۳ زیاد بودیم ۲۵ مهدي محقق حضرتي و محمد شب قله خوابیدیم. بقیه سنگ سیاه. طولانی و خسته کننده.
دماوند بهرنگ اصغریان ۲۲و۲۳و۲۴/۵/۱۳۸۳ بهرنگ اصغریان، سینا جوربندیان، علیرضا مشرقی، پوریا فروغی، علی قمصری، رامین فکور، لیلا عزیزی، رضا سپاهی، علیرضا شعبانی ۱۰ شدید ترین باد زندگی در این برنامه تجربه شد. مسیر افتضاح. یکی از چادر ها شکست، به قله نرسیدیم. من یخ کرده بودم. برگشتنی حالم خیلی بد بود.
توچال خودم و خودم و خودم ۲۰/۶/۱۳۸۳ مهدی محقق حضرتی ۱ خواب موندم نرسیدم به سماموس. از حرصم با همون کوله البته بدون کیسه خواب رفتم توچال. تنها برنامه ای بود که به گریه کردن افتادم. قول دادم دیگه تنها نیام. اولین باری بود که تمام مسیر تا قله و برگشت رو تا پایین پیاده میومدم. آخرین نفری بودم که رسیدم قله. ۴ بعد از ظهر. ساعت ها در مسیرهایی راه رفتم که هیچ آدمی رو نمیدیدم. یه پیرمرد از ایستگاه ۵ به پایین کمک کرد با هم برگشتیم.
آهار شکراب مهدی بهرامی ۱۰/۷/۱۳۸۳ ۱۹ ساده و گلابی
پاشوره سارا عصاره ۱۶و۱۷/۷/۱۳۸۳ ۱۵ خوب، طولانی و سنگین. اولین برنامه حسین قج و خانم نوری
افطاری در کلکچال مهدی بهرامی ۵/۸/۱۳۸۳ زیاد، خیلی ۱۱۰ مهدي محقق حضرتي جزو گروه اول رفتم بالا برای آماده کردن افطار
کلکچال ۲۰/۹/۱۳۸۳ مهدي محقق حضرتي و علیرضا مسجدیان و ابراهیم ۳ تا زین اسبی بیشتر نرفتیم
چین کلاغ سارا عصاره ۳/۱۰/۱۳۸۳ ابراهیم، یوسف، علیرضا شعبانی، ۱۲ رو نقاب قله چین کلاغ کلی برف بازی کردیم
داراباد مهدی محقق حضرتی ۱۱/۱۰/۱۳۸۳ مهدي محقق حضرتي و بهرنگ و علی قمصری و حسین جعفر آبادی ۴ اولین برنامه ای که مهدي محقق حضرتي سرپرستی کردم. اولین برنامه حسین جعفرآبادی
کلکچال مهدی محقق حضرتی ۲/۱۱/۱۳۸۳ محمد مظاهری، علیرضا و برادرش مسجدیان، حامد هاشمی، حسینین، علی قمصری، علی افشار زاده، آرین تبری و یکی هم که برگشت ۱۱ دومین برنامه سرپرستی مهدي محقق حضرتي. اولین برنامه حامد. زانوی محمد داغون شد. اولین کلکچال مهدي محقق حضرتي
شیرپلا ۹/۱۱/۱۳۸۳ مهدي محقق حضرتي و علیرضا و حامد هاشمی ۳ به جای قله رفتیم شیرپلا خوابیدیم. خیلی حال داد. برگشتنی کلی دویدیم و برف بازی کردیم
شیرپلا ایستگاه ۵ مهدی بهرامی ۱۶/۱۱/۱۳۸۳ مهدي محقق حضرتي و مهدی بهرامی، رامین فکور، علی قمصری و حسین جعفرآبادی ۵ برف شدید بود و نمی شد رفت قله رفتیم ایستگاه ۵٫ برگشتنی مسیر خیلی خوب بود
هزار کانون کوهنوردی جهاد دانشگاهی ۳۰و۳۱/۱۱/۱۳۸۳ بهبودی، علی پوینده جو، مهدی تاجیک و محمد حسین نیکنامی و … ۳۴ اولین برنامه من با گروهی غیر از گروه خودمان. بسیار سرد، مخصوصا شب. با خیلی ها آشنا شدم. نزدیکای قله به زور می آمدم.
ایستگاه۵- سالگرد گروه علی غلامرضایی ۱۴/۱۲/۱۳۸۳ ۳۳ کیک خوردیم. برگشتنی با تله.
الوند امیر سروی ۲۰و۲۱/۱۲/۱۳۸۳ مهدي محقق حضرتي، علی غلام، امیر سروی، رضا گلی پور، خانم عصاره و خانم ………، علی قمصرنگ، رامین فکور، حسینین، حمید مطلب زاده و مهدی بهرامی ۱۲ پرچم. اهتزاز. الوند. بدترین برنامه زندگی از نظر آب و هوایی. ۸ ساعت زیر باران خیس خیس شدیم. برگشتنی از قله گم شدیم. مسیر از پایین تا پناهگاه رو چند نفر دوباره بالا رفتیم وسایل اوردیم. اولین برنامه هیولایی من
اسپیلت مهدی محقق حضرتی ۲۵/۱/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، بهرنگ، علی قمصری، خانم ها عصاره، عزیزی، نوری، دکتر علیرضا علامی، ۸ آسون. به چند تا اسکی باز کمک کردم.
زین اسبی-شیرپلا- اسون ۶/۲/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، علیرضا مسجدیان، یوسف ناصح زاده، فرزاد سخاوتی با دو تا از دوستاش ۶ خوب بود
کلکچال-شیرپلا- ایستگاه۵ ۹/۲/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، بهرنگ، علی قمصری، رامین فکور، محمد مظاهری ۶ خیلی آماده بودم. از همه جلو می زدم
ریزان علی قمصری ۲۴/۲/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي و علی و علیرضا و بهرنگ و رامین و علی غلام ومصطفی و عصاره و مهران احمدی، افشین تبیانیان، سعید صلواتی، هادی معین، علی حسینی ۱۷ سعید به قله نرسید. یه گروه هم پرسونو زدن. چن نفر هم پایین موندن
کاراموزی برف۱ باشگاه دماوند ۲۹و۳۰/۲/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، امیر، علی غلام، حسینین، علی و رامین و خانم ها عصاره، خاوری، روزبه جوان، ۱۰ کلی مطلب عملی جدید یاد گرفتیم
کاراموزی برف ۲ باشگاه دماوند ۵و۶/۳/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، امیر، علی غلام، حسینین، علی و رامین و خانم ها عصاره، خاوری، روزبه جوان، ۱۰ کلی مطلب عملی جدید یاد گرفتیم
سرکچال سارا عصاره ۱۳/۳/۱۳۸۴ خانواده خبازان، خواهر خانم نوری، ۱۴ نزدیک قله انرژیم صفر شده بود. سرم گیج می رفت. کوله خیلی سنگین بود و من تا قله بردمش.
پلنگچال ۱۹/۳/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، علی بهرامی، رامین حاجیان، روزبه زارع، حامد هاشمی ۵ اولین پناه گاه پلنگچال، اولین برنامه با بچه های طلوع
توچال ۹و۱۰/۴/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، علی قمصری و مصطفی پاینده ۳ شب سنگ سیاه خوابمون نبرد. بعد از امتحانا برنامه مناسبی بود. طلوع خورشید از کنار قله دماوند رو دیدیم.
تنگه واشی مهدی محقق حضرتی ۱۳/۴/۱۳۸۴ زهرا ۲۹ سرپرست خانم روزبه بود که نیومد من شدم سرپرست. هوا گرم بود. برگشتنی کلی مافیا بازی کردیم
خرسنگ پوریا فروغی ۱۷/۴/۱۳۸۴ پوریا، حمید، مهدي محقق حضرتي ، بهرنگ، رامین، مهدی بهرامی، علی قمصری، خانواده عصاره، حامد، افشین، مصطفی، ۲۲ برنامه یک روزه سنگینی بود. کوله ۱۷ کیلو. خرسنگ شمالی رو زدیم که کوتاه تره
دنا مهدی بهرامی ۲۲و۲۳/۴/۱۳۸۴  حمید، مهدي محقق حضرتي ،  مهدی بهرامی، علی قمصری،  حامد،علی بهرامی، مصطفی، ارشد ها ۲۲ اولین دنای گروه. خیلی عالی برگزار شد. راحت قله رو زدیم. شب بیرون خوابیدیم بدون اینکه سردمون بشه. هوا عالی. کوله ۲۲ کیلو
علم کوه رضا گلی پور ۶و۷/۵/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، مهدی بهرامی، رضا، علی غلام، علی قمصرنگ، عصاره، نوری، عزیزی، شکاری ها، امیر و علیرضا صفی، روح الله، حمید مطلب، عماد جواهریان و … ۲۷ علم رو له کردیم. تلافی پارسال شد. ۲۶ نفر قله رو زدن. نفر اول من بودم. اوج آمادگی و انگیزه. کوله ۲۳ کیلو
توچال شبانه علیرضا مسجدیان ۱۳و۱۴/۵/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، علیرضا مسجدیان، یوسف، خانم نوری و برادرش، عزیزی، بهرنگ، حسینین، اوژن پرهیزکاری، علی بهرامی، افشارزاده، علی غلام، امیر سروی، خانم روزبه جوان، علی قمصری، مصطفی و … ۱۹ ما دیر راه افتادیم. شب سنگ سیاه خوابیدیم. کوله ۲۱ کیلو.
دماوند بهرنگ اصغریان ۲۰و۲۱/۵/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، بهرنگ، حسینین، رضا، وحید شیبایی، حسین سرافراز، عزیزی، علی قمصری ۹ باز هم هوا بد شد نرسیدیم قله. مسیر خیلی بهتر از پارسال بود. کوله حدود ۲۴ کیلو
اسالم-خلخال مهدی محقق حضرتی ۳و۴/۶/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، زهرا، ساجده، حامد، حسین قاجار، آقای عصاره و خانم ها عصاره، نوری، عزیزی و خواهرش، علی قمصری، ۲۳ تعدا خانم ها و آقایان تقریبا برابر بود. مسیر خیلی طولانی تر از اون چیزی بود که فکر می کردیم. هیچ برنامه ای اینقدر به من فشار نیومد. کوله من ۲۴ کیلو بود. کوله یه نفر دیگه رو هم می اوردم. قول دادم دیگه کوله بالای ۲۰ کیلو نبندم. مسیر سرسبز و دیدنی. باران هم حسابی خیسمون کرد
توچال شبانه ۱/۷/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، حسین جعفرآبادی، دوست حسین ۳ شب شیرپلا خوابیدیم. صبح رفتیم قله.
افطاری در کلکچال مهدی محقق حضرتی ۲۱/۷/۱۳۸۴ همه بودن ۱۱۰ کوله خودم و زهرا نزدیک ۲۰ کیلو بود. زبون روزه پدرم درومد. بچه ها خیلی کمکم کردن وگرنه سرپرستی چنین برنامه ای خیلی مشکل می شد.
ایستگاه ۵ شبانه محمد مظاهری ۲۸و۲۹/۷/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، علیرضا مسجدیان، محمد مظاهری، خانم ها نوری، شکاری و دوستش ۷ ماه رمضون بود تا ایستگاه ۵ بیشتر بالا نرفتیم
دشت هویج-پرسون حامد هاشمی ۲۰/۸/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، حامد، بهرنگ، افشین، علی قمصری و خواهرش، ساجده خانم و دوستش، مصطفی، روشن ضمیر، یه برقی ضعیف ۱۲ اولین سرپرستی حامد. برف بارید حسابی
ایستگاه ۷ توچال رامین فکور ۲۷/۸/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، رامین، علی قمصری، علیرضا، سعید صلواتی، حسینون، فردیس، ایمان زارعی ۱۵ سنگین بود. من جلو دار می رفتم. نزدیکای ایستگاه ۷ خسته شده بودم. در دوربینم شکست به دست رامین. از ۷ تا پایین یک راست با تله برگشتیم.
آتشکوه حسین قاجار ۱۸/۹/۱۳۸۴ مهدي محقق حضرتي، علیرضا، علی قمصری، وحید شیبایی، حمید شکاری، رضوان مدنی، حسین قج، ایمان چینی فروشان، مصطفی و سه تا ۸۳ای دیگه. ۱۲ دو گروه شدیم. ما رفتیم آتشکوه. من جلو دار می رفتم. مسیر طولانی بود. کوله ها را گذاشتیم. ۳:۴۰ از دشت تا قله راه رفتیم. انرژیم تموم شده بود. سردرد گرفته بودم.
کلکچال ۱۳۸۴/۹/۲۵ مهدي محقق حضرتي، علی قمصری، رامین فکور، حسین جعفرآبادی، دوست بچه ها ۵ از زین اسبی تا قله رکورد زدیم. ۳۲ دقیقه ای رسیدیم. برگشتنی یه مسیر جدید از قله کلک یاد گرفتیم که تا نزدیکای پناه گاه میومد.
دوشاخ چین کلاغ حسین جعفر آبادی ۱۳۸۴/۱۰/۲ مهدي محقق حضرتي، حسین جعفرآبادی، خانم نوری، ایمان زارعی، فردیس، بهرنگ، وحید شیبایی، روح الله، بابک ۱۵ الوند ۲٫ بهرنگ گفت نرید دو شاخ ولی گوش نکردیم. گم شدیم. به زور به قله رسیدیم. مه شدید بود. ردپاها پر شده بودن. مسیر صخره ای بود و خیس که روش لیز می خوردیم. یه قله ای رو زدیم. برگشتنی اشتباها از دره برگشتیم که پرتگاهی بود. مه که کم شد مسیرو پیدا کردیم. اولین برنامه ای که ماشین اوردم. خیس شدیم. حسابی. همون هفته یکی تو مسیر کلک به توچال گم شد و مرد.
پناهگاه کلکچال، برف بازی علی بهرامی ۱۳۸۴/۱۰/۳۰ مهدي محقق حضرتي، علی بهرامی، محمد، علیرضا، ایمان چینی فروشان، قاسمی، حسینین، علی قمصری و خواهر برادرش، خانم مقصودی، رضا گلی ۱۷ حسابی برف بازی کردیم. کتک خوردیم. یه نفر بازوی منو گاز گرفت. برگشتنی حسابی لیز خوردیم. خیلی زیاد. تقریبا همه مسیرو.
داراباد مریم نوری ۱۳۸۴/۱۱/۷ مهدي محقق حضرتي، علیرضا، علی قمصری، بهرنگ، مریم نوری، عصاره، ایمان زارعی، شامیر شجاعی، فرزاد سخاوتی، مهران احمدی، خواهران مطلب زاده، مقصودی، حسین جعفرآبادی، دوست مهران، پوریا فروغی، سید محمد رضوان مدنی، سه تا دوست ایمان. ۲۰ اولین سرپرستی خانم نوری، برنامه شلوغی بود. زمان برنامه یک هفته بعد از اتمام امتحانات بود. عمق برف خیلی زیاد بود. دو ساعت رفتیم بالا و ۲۰ دقیقه ای برگشتیم پایین. ( از شکارگاه به بعد ). به خط الراس نرسیدیم. کفش بچه ها و خودم پر آب شده بود. برف کوبی خیلی انرژی می گرفت. وقت برگشت مه غلیظی شد که اگر پاکوب ها پر شده بود گم می شدیم.
کلکچال مهدی محقق حضرتی ۱۳۸۴/۱۱/۱۴ مهدي محقق حضرتي، سعید صلواتی، آیت ا.. قره قانی، مهران احمدی، فرهاد صفاراول، حسین جعفرآبادی، بهاره عصاره، سید محمد رضوان مدنی، حسین کاشانی زاده، ایمان چینی فروشان، علیرضا مسجدیان ۱۱ سرپرست رامین بود که تماس گرفت گفت نمیاد من شدم. به جای خط الراس بهرنگ رفتیم قله کلکچال چون سمت زین اسبی پاکوب نشده بود. یه مسیر جدید به سمت قله. تیغه ای و خطرناک مخصوصا در زمستان. تا نیم ساعتی قله رفتیم و چون بچه ها خسته بودن و مسیر ناجور و زمان هم کم بود برگشتیم. تقریبا ۸۰ درصد مسیر تا پارک جمشیدیه رو لیز خوردیم، خیلی حال داد. بچه ها از تصمیم برگشت راضی بودن.