به کوهساران خوش آمدید.

گزارش برنامه ها:

گزاارش صعود به قله کهار

بعد از بارش های پر حجم چند روز آخر، مسیر های کوهنوردی پر از برف بود و انتظار یک برنامه زمستونه خوب رو می کشیدیم. تیم روز جمعه ساعت ۴:۴۵ از تهران به سمت روستای کلون در جاده قدیم چالوس حرکت کرد، جاده کاملا باز بود و در اواخر مسیر مقداری برف پوشیده شده بود.

گزارش برنامه آبشار سنگان

ساعت ۶:۱۵ قرار ما دم درب ولیعصر دانشگاه امیرکبیر بود و با جمع شدن همه ساعت ۶:۳۵ دقیقا اتوبوس شروع به حرکت کرد

گزارش صعود به قله پرسون

در ابتدای برنامه تمام هماهنگی ها میان سرپرست و اعضای گروه در فضای مجازی انجام گرفت من جمله تجهیزات لازم و ضروری که برای برنامه لازم بود و هماهنگی برای تقسیم بندی در ماشین هایی که قصد حرکت به سمت ابتدای مسیر دشت هویج واقع در انتهای روستای افجه را داشتند…

گزارش صعود به قله اسپیلت

در روز جمعه بیستم بهمن، صعود زمستانه‌ای به قله‌ی اسپیلت از پارک جمشیدیه انجام شد. قرار بر این بود که ساعت 5:20 همگی در میدان حضور داشته باشند ولی تعدادی از افراد، حدود نیم ساعت با تأخیر در محل قرار حاضر شدند….

گزارش پیمایش جلسنگ به آنجلیکا

در این گزارش قراره روایت سفر به آنجلیکای ایران؛ که با عبور از بخش‌هایی از جنگل‌های سرسبز و چشم‌نواز هیرکانی (جنگل لفور) میسر شد رو بخونید.

گزارش پیمایش آبشار خور

جمعه ۶ام بهمن راس ساعت ۶:۱۵ همه رو به روی درب ولیعصر دانشگاه جمع شدیم و سوار مینی‌بوس شدیم و …

گزارش کویر تل شیطان

حوالی ساعت 4:30 صبح بود که کم کم بچه های برنامه در جلوی در خیابان بزرگمهر جمع شدند و با گذشت زمان به تعداد آن ها افزوده میشد. در ساعت 5 صبح راننده میدل باس به محل رسید و…

گزارش پیمایش سها به لاتون

قرار چهارشنبه شب ( سوم آبان) ساعت ۲۲ در تریمنال غرب بود. بچه‌ها یکی یکی با کوله‌های سنگین‌شان می‌آمدند. وقتی همگی در سالن ترمینال جمع شدیم به محل سکوی سوار شدن رفتیم و با یک دستگاه اتوبوس VIP به سمت اردبیل حرکت کردیم…

گزارش پیمایش جنگل بلیران

قرار ساعت 00:00 جلو در ولیعصر بود. ساعت 12:11 تیم کامل شد و با 25نفر ماشین حرکت کرد و در راه خوابیدیم و ساعت 6رسیدیم به جنگل بلیران و…

گزارش صعود به قله توچال

راس ساعت 5 همه اعضا در کنار دستگاه ATM بانک گردشگری جمع شدند و بعد از 15 دقیقه که شامل گرم کردن میشد صعودشروع شد…

برخی از فعالیت های ما:

کوهنوردی

برگزاری برنامه های صعود به قلل مختلف ایران از سطح ساده تا بسیار دشوار.

کمپینگ و طبیعت گردی

برگزاری برنامه های کمپینگ یک روزه و چند روزه در نقاط مختلف ایران از کویر گرفته تا جنگل و دریا و…

دوره های آموزشی

برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی لازم برای شرکت و برگزاری برنامه های گروه مانند کوهپیمایی، امداد، یخ، برف، مسیریابی و…

دوچرخه سواری

برگزاری برنامه های یک روزه و چند روزه دوچرخه سواری درون شهری و بیرون شهری

دو و آمادگی جسمانی

برگزاری کلاس ها، دورهمی ها و ایونت های مجازی و حضوری برای دو و آمادگی جسمانی در پارک‌ها و کوه های تهران